CROSS ANNA MOGAS 2018

Una bona representació dels nostres alumnes han participat un any més en el Cross Anna Mogas. Cliqueu a l’enllaç per veure algunes fotos.

CROSS ANNA MOGAS

COMPTE ENRERE PER LA VALLÈSBOT

A l’escola Mestres Montaña estem a punt…

Clica la imatge

TENIM UNA NOVA CAIXA PER SUMAR I RESTAR !!!

El Servei de Rehabilitació Prelaboral del Vallès Oriental ens han vingut a fer entrega d’una caixa de fusta per sumar i restar. Aquesta caixa anirà molt bé els nens i nenes de cicle inicial per continuar aprenent i els hi han agraït amb un petit detall.

ENGLISH DAY 2018

Avui hem celebrat l’English Day amb la col·laboració de

l’IES Bellera.

Fins i tot la cuinera ens ha preparat un menú anglès!!!

Cliqueu aquí per veure les fotos.

Cliqueu aquí per veure el reportatge que ha elaborat sobre la celebració a la nostra escola el Centre de Recursos Pedagògics.

CONCURS LITERARI CAN PEDRALS

Enguany una representació d’alumnes de cicle superior han participat en el Concurs Literari de Can Pedrals que es va portar a terme el passat dilluns.

Els alumnes havien de continuar un relat creat per ells a partir d’un fragment de “El mecanoscrit del segon origen” de Manuel de Pedrolo en l’any de commemoració del  seu naixement.