XV Mostra de Treballs de Recerca 2016-2017

El dimecres 29 de març de 2017 s’ha celebrat la XV Mostra de Treballs de Recerca  de Nou Barris 2016-2017 a l’Auditori del Parc Tecnològic de Nou Barris.  El treball  de Sara Parrón “L’Institut Sant Andreu: els records d’una llarga lluita, tutoritzat per Emília Olivé ha estat distingit juntament amb altres treballs per fer la presentació en la XV mostra. A més a més,  és un dels tres treballs escollits que es presentaran en la Mostra de Recerca Jove que organitza l’Ajuntament de Barcelona i que se celebra  el juny de 2017.

En l’acte hi varen ser presents entre d’altres, els alumnes de primer de batxillerat de Batxillerat i companys de segon, familiars,  Emília Olivé, tutora del treball, Francisca Sánchez, exdirectora de l’Institut Sant Andreu,  i Hassnian Idrees, alumne de 2n de Batxillerat i dissenyador del present construït amb impressora 3D que es va lliurar als participants d’aquesta XV mostra. Xintu Ferrer, director del CRP Nou Barris, Josep Anton Martinez, Inspector de l’àrea de Nou Barris, i Carolina Recio, representant d’Educació del districte de Nou Barris, van presidir l’acte.