TALLERS D’AIGUA

Famílies, això s’acaba!! Aquesta última setmana hem fet els últims tallers i s’ho han passat pipa!!

Hem realitzat tallers d’aigua:

– Fem bombolles de sabó i joc lúdic amb  amimals marins.

– Rentem nines i robeta.

– Auto-rentat de cotxes i transvassaments.

– Jocs amb globos d’aigua

Aquí en teniu una mostra :

https://photos.app.goo.gl/jjEmZPFHvXSVSsS8A

Bon estiu i fins el curs vinent!!

Equip de mestres d’Educació Infantil.

 

LLAR D’INFANTS

Benvolgudes famílies!

El divendres dia 12 de juny van venir a visitar-nos els alumnes d’I-2, que el curs vinent començaran en la nostra escola. Han pogut descobrir els espais i viure una petita mostra del dia a dia a l’escola. Els infants de I-3 van fer de grans anfitrions.

Ens ha encantat compartir aquest moment amb ells!! Fins aviat.

Aquí teniu les fotografies:

https://photos.app.goo.gl/DsRp7kHXMFLWDKNHA

SORTIDA 3er. TRIMESTRE

Bones famílies!

El passat 5 de juny vam anar d’excursió als horts del Punt eco de Lleida. Allí vam realitzar diferents tallers: les llavors, donar menjar a les gallines, regar els horts, mirar insectes amb lupes,…

Feia molta calor, però ens vam mullar per refrescar-nos i vam aprofitar el bonic espai per jugar i divertir-nos. Va ser un dia fantàstic!

https://photos.app.goo.gl/SFZi6XLA7DPRAabX6

LA BASSA SALUDABLE

Benvolgudes famílies,

La setmana del 23 al 27 de març, vam celebrar la setmana de la Primavera, on vam realitzar diferents activitats entorn als hàbits saludables, l’esport, el ioga, vam fer la Mona de Pasqua, entre d’altres,..

Podeu mirar els següents àlbums de les activitats que hem realitzat:

Xerrades (dentista i nutricionista):https://photos.app.goo.gl/FGWmU1ZVfM2ooBX37

Crossfit: https://photos.app.goo.gl/5pXDShnrDNTgqG767

Ioga:https://photos.app.goo.gl/tL2oRSApxoRP5Xys7

Mona de Pasqua:https://photos.app.goo.gl/8EBMS9yLccWg4FoL8

Caminada familiar: https://photos.app.goo.gl/6hMLse4tSVJiNHJM8

Va ser una setmana molt PROFITOSA!!

 

TALLERS – HIVERN I CARNAVAL

Famílies, durant aquest mes de febrer hem fet uns tallers d’hivern i de Carnaval.

Els tallers d’hivern , han estat activitats de plastelina, expressió lliure amb playcolors, neu amb espuma d’afeitar i farina, i mandales d’hivern.

Els de Carnaval, eren difresses, jocs i cançons de la festa i també safates d’experimentació i taules de llum.

Aquí teniu el recull:

https://photos.app.goo.gl/MZXFZdp3UPZGYopq7