TALLERS D’AIGUA

Famílies, això s’acaba!! Aquesta última setmana hem fet els últims tallers i s’ho han passat pipa!!

Hem realitzat tallers d’aigua:

– Fem bombolles de sabó i joc lúdic amb  amimals marins.

– Rentem nines i robeta.

– Auto-rentat de cotxes i transvassaments.

– Jocs amb globos d’aigua

Aquí en teniu una mostra :

https://photos.app.goo.gl/jjEmZPFHvXSVSsS8A

Bon estiu i fins el curs vinent!!

Equip de mestres d’Educació Infantil.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *