Famílies, aquí teniu un recull de fotografies dels tallers que hem dut a terme després dels experiments, els temes són els següents:
- Art
- Llum fosca
- Minimons
- Psicomotricitat fina.
https://photos.app.goo.gl/Bc1H3eMXoGP1VBk7A
Esperem que us agradin!!
Famílies, aquí teniu un recull de fotografies dels tallers que hem dut a terme després dels experiments, els temes són els següents:
https://photos.app.goo.gl/Bc1H3eMXoGP1VBk7A
Esperem que us agradin!!
Benvolguts/des pares i mares,
El dijous 30 d’Octubre vam anar d’excursió a l’Horta de Pinyana. Allí vam jugar amb els fruits de la tardor, vam fer panellets i decorar una bossa per posar-los i també va venir la Castanyera. Amb la Castanyera vam cantar, ballar i jugar.
S’ho van passar pipa!
Aquí teniu un recull de fotografies on podeu veure el bé que vam estar!
US DONEM LA BENVINGUDA AL BLOC DEL CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL, ON ANIREM PENJANT ACTIVITATS QUE DUREM A TERME AL LLARG D’AQUEST CURS. ESPEREM QUE ENS ANEU VISITANT DE TANT EN TANT!
MOLTES GRÀCIES
MESTRES D’EDUCACIÓ INFANTIL
Avui dilluns 13 d’Octubre, hem començat amb el sorteig dels enigmes matemàtics que s’emporten cada divendres. Els primers guanyadors, són els següents:
I-3:JANA BERENGUÉ CAVA
I-4: MARC ALDOMÀ BAZTARRIKA
Els guanyadors de la segona setmana són:
I-3:JAN TREPAT SOLSONA
I-4: AMALIA COJOCARIU
I-5: BIEL PELEGRÍ PIERA
I els guanyadors de la última setmana, són:
I-3: PAULA FARRÉ FARRÉ
I-4:HANYA GABARRE GARCIA
I-5: PAU MACIÀ SOLSONA
La última setmana del curs hem realitzat uns tallers que hem anomenat d’ESTIU. Aquest són els tallers:
Us deixem un petit recull de fotos d’aquestes activitats:
https://photos.app.goo.gl/EijjkMJ3J1GZFXe8A
BON ESTIU!!!!
El dimecres dia 18 de juny ens van visitar els bombers a l’escola. Ens van passar un vídeo al menjador explicant que havien de fer si se’ns calava foc a casa. Seguidament, vam anar al pati i ens van deixar emprovar el seu uniforme, després vam pujar al camió de bombers. Finalment, vam provar de tirar aigua amb la mànega i ens vam remullar amb l’aigua del camió.
El dilluns dia 9 de juny vam tenir una visita a les aules d’Educació Infantil, ens van venir a veure els mossos d’esquadra. Ens van explicar algunes normes de circulació i ens van ensenyar el cotxe patrulla.
Us deixem un petit recull de fotografies.
https://photos.app.goo.gl/uu3qFonGrVYo5ECn7
Durant l’última setmana de maig hem celebrat la SETMANA DE LA PRIMAVERA treballant el tema principal del comerç local. Seguint amb el model de poble amb l’eslògan de Torregrossa es mou , hem creat el nostre propi: 
Durant la setmana hem dut a terme diferents activitats per treballar alguns comerços del nostre poble.
Us deixem un petit recull de fotos d’aquesta setmana.
https://photos.app.goo.gl/P8PnzA3Y6patT18e7
Volem agrair a totes les professionals que han vingut a l’escola a fer-nos els tallers explicatius. Moltes gràcies!
El dia 27 de maig el nostre cicle d’Educació Infantil, va anar d’excursió al La Granja Pifarré de Lleida.
A la Granja vam realitzar tres tallers: Les característiques de les vaques, taller de la sostenibilitat i jocs rurals
La sortida va anar molt bé i ens ho vam passar genial!
Avui 11 d’abril, últim dia del segon trimestre, durant el matí hem fet les mones, com és tradició, a cada classe d’Infantil. A la tarda ens les menjarem!!
Fan molt de goig totes!!