Bones famílies!
El passat 5 de juny vam anar d’excursió als horts del Punt eco de Lleida. Allí vam realitzar diferents tallers: les llavors, donar menjar a les gallines, regar els horts, mirar insectes amb lupes,…
Feia molta calor, però ens vam mullar per refrescar-nos i vam aprofitar el bonic espai per jugar i divertir-nos. Va ser un dia fantàstic!