Famílies, això s’acaba!! Aquesta última setmana hem fet els últims tallers i s’ho han passat pipa!!
Hem realitzat tallers d’aigua:
– Fem bombolles de sabó i joc lúdic amb amimals marins.
– Rentem nines i robeta.
– Auto-rentat de cotxes i transvassaments.
– Jocs amb globos d’aigua
Aquí en teniu una mostra :
https://photos.app.goo.gl/jjEmZPFHvXSVSsS8A
Bon estiu i fins el curs vinent!!
Equip de mestres d’Educació Infantil.