CICLE SUPERIOR

ALL TOGETHER NOW – THE BEATLES – VIDEO PROJECTS

Els següents vídeos realitzats pels alumnes de l’Escola Sant Agustí estan subjectes a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0 Internacional de Creative Commons

THIS IS ME

ENLLAÇ D’IMATGES AL CDA PAU CASALS: http://blocs.xtec.cat/zerebre/

TREBALLS AMB TAC

PROJECTE LES ENERGIES

A l’hora de projecte, els alumnes de cicle superior han experimentat amb els efectes que produeixen algunes reaccions químiques i físiques en els objectes. Han creat una pila amb monedes de coure, alumini i paper mullat amb suc de llimó aconeguint il·luminar lleugerament un led.

També han pogut veure els efectes de l’electricitat estàtica al fregar un drap sobre un globus i curiosament quedar-se enganxat a la paret.

Després d’unes quantes sessions, el projecte sobre les energies ja s’acaba i és l’hora de comprovar el que s’ha anat treballant, en l’última sessió hem treballat amb els circuits i l’electricitat i els elements per a crear-los, bombetes, generadors, motors, altaveus, cables… cada grup ha fet el seu circuit i ha comprovat el seu funcionament.

4 respostes a CICLE SUPERIOR

1. Saul diu:

Hola,soc Saul ja se que aquesta web es del cole i jo ja vaig a 2n de ESO pero esque cada vegada que entro a aquesta pagina web vec tota la meva vida al cole i a les fotografies que surto jo em dic: Pffff com pasa el temps fa res anava a 6è i ara vaig a 2n ESO, bueno que os vaigui tot be i jo sempre os recordaré dins meu. Anims que sense donar-vos conte esteu al institut i res mes, seguiu estudiant i no feu parlar a els mestres.

Adeu!!!

2. lauraaa :D diu:

Holaaaa!!! 😀 soc Laura se us troba a faltar i massa per això us deixo aquet comentari pk veiessiu que encara m’enrecordo de vosaltres petons i abraçades a tots.
    PD: se que sense mi les classes no son igual hahaa aprat jo les trobo a faltar les classes… <3 <3 😀

3. Anaïs diu:

Jo dic el mateix siguin dies dolents o siguin bons em costarà molt oblidar tots aquells moments que hem passat junts. 🙂 <3

4. Com traballem eh? els de c.s i això va per als mestres que no us podeu queixar xd bé, que m’ha agardat molt estar en vosaltres i treballar i us vull dir que aquets 9 anys que he estat a l’escola han sigut els millors 😛 que em costarà molt anar-me’n. Paula i Laura 😀 <3