LA MARATÓ: Obre els ulls

Com ja sabeu, els alumnes de Cicle Superior de la Zer Ebre amb les escoles Sant Agustí de Riba-roja d’Ebre i 1 d’Abril de la Palma d’Ebre, vam participar el curs passat en la gravació d’una cançó per a la Marató d’aquest any al Camp d’aprenentatge de Pau Casals al Vendrell, i ara ens han contestat amb aquesta carta, confirmant que la cançó ha estat editada i sortirà en el cd.

CARTA:
Obre els ulls. CDA Pau Casals

Benvolguts/des,

Ens adrecem a vosaltres per donar-vos bones notícies !!!!. Les veus dels vostres alumnes sortiran al CD de “La Marató”. Com ja sabeu, ha estat un projecte llarg (tot el curs passat), però engrescador , fet amb el cor i amb molta il·lusió per part de tots/es, l’esforç ha valgut la pena.

La cançó “Obre els ulls” formarà part d’aquest CD solidari. Quan l’escolteu comprovareu que ha quedat preciosa amb els arranjaments musicals suggerits per Marc Parrot. L’enregistrament s’ha dut a terme al seu estudi amb col·laboració del grup musical “Els Catarres” adaptant la nostra cançó al seu estil.

Us agraïm la vostra implicació en aquest projecte, que des del primer moment vareu acollir amb molt d’interès. Sense la vostra participació com a professors i la dels vostres alumnes això no hagués estat possible.

Us informem que el dia 15 de novembre es presentarà públicament a TV3. Es posarà a la venda el diumenge 2 de desembre als quioscos de premsa.

Ara sí, podreu fer-ne difusió !!! Gràcies per haver guardat tant bé el secret.

Salutacions cordials.

Aquest article ha estat publicat en CICLE SUPERIOR, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.