Manniquin a cicle mitjà

Els alumnes de 3r i de 4t també han fet el seu Manniquin Challenge a Educació Física. Esperem que us agradi!!

MANNIQUIN 3r

MANNIQUIN 4t

Publicat dins de 3r PRI, 4t PRI, Educació física | Deixa un comentari

Anem al Teatre: Cicle Mitjà dia 15 de febrer a Igualada

El proper dimecres dia 15 de febrer, els alumnes del Cicle Mijtà aniran a Igualada per veure l’espectacle de dansa titulat: Tarannà

Aquest espectacle forma part de les obres de teatre que ofereix la Diputació, amb la col·laboració de l’Ajuntament, dins del seu programa Anem al teatre.

Us recordem que aquesta activitat és de migdia i que els nens han d’haver esmorzat a casa.

Us adjuntem la guia de l’espectacle.

TARANNA 2 by ceipmasquefa2 on Scribd

Publicat dins de 3r PRI, 4t PRI, Cicle Mitjà | Deixa un comentari

Tenim pati nou!

Després d’un parell de mesos compartint pati amb l’escola El Turó, Aquest trimestre ja tornem a disposar del nostre pati: més gran, cobert, i amb moltes possibilitats.

Queden coses encara per acabar, però ja podem jugar a futbol com fèiem abans i també hem pogut estrenar els diferents jocs que ens han portat el reis: 4 en ratlla, Mikado, Dòmino, Indiakes i jocs de punteria.

Aquest divendres els alumnes de Cicle Mitjà han pogut estrenar una nova cosa: les cistelles de bàsquet. De mica en mica, fins i tot alguns dels alumnes de 3r també han fet algun bàsquet.

Publicat dins de 3r PRI, 4t PRI, 5è PRI, 6è PRI | Deixa un comentari

Els reis van passar també per l’escola

Aquest inici de trimestre hem tingut la sorpresa que els Reis van passar per l’escola.
Entre altres coses ens han deixat jocs de pati per poder jugar al nou espai que ja disposem i també els Reis de l’Ampa ens han deixat unes samarretes molt acolorides per poder anar de colònies.

Publicat dins de 3r PRI, 4t PRI, 5è PRI, 6è PRI, AMPA, Nadal | Deixa un comentari

30 de gener: dia de la Pau

Aquest dilluns hem celebrat el dia de la Pau i de la No Violència a l’Escola.
Aprofitat les classes de Religió i Valors hem treballat diferents contes i vídeos a Cicle Mitjà i també a Cicle Superior. Hem estat parlant de la Pau com una cosa propera, preguntant-nos que podem fer nosaltres per evitar conflictes i problemes a l’escola amb els companys, a casa amb la família, al poble amb els amics …
Hem acabat fent tots un petit, o gran escrit, i l’hem estampat sobre unes “samarretes” que hem tingut tota la setmana esteses als sol i a l’aire a l’escola.

Publicat dins de 3r PRI, 4t PRI, 5è PRI, 6è PRI, Diada de la Pau | Deixa un comentari

Anem al Teatre: Cicle Superior dia 3 de febrer a Igualada

El proper divendres dia 3 de febrer, els alumnes del Cicle Superior aniran a Igualada per veure l’espectacle de teatre titulat: Quixot, el vertigen de Sancho.

Us adjuntem la guia de l’espectacle.

QUIXOT 2 by ceipmasquefa2 on Scribd

Publicat dins de 5è PRI, 6è PRI, Cicle Superior | Deixa un comentari

Carnaval 2017: Participem a la cursa de vehicles ecològics

Ja s’acosta el Carnaval i aquest curs ens avancem, i participarem a la tradicional Cursa de Vehicles Ecològics que es du a terme a l’escola El Turó, que tindrà lloc el dia 24 de febrer de 2017, i que aquest any arriba a la seva XXVIena edició.

En aquesta cursa hi poden participar tots els alumnes de cicle mitjà i superior de primària ( de 3r a 6è) de les dues escoles: MASQUEFA II i EL TURÓ.

En la construcció dels vehicles poden comptar amb la gran col·laboració dels pares, avis i familiars que, any rera any, demostren tenir una gran creativitat. Us animem a participar-hi!!!

Seguidament us passem les bases del concurs i també la fitxa per donar-vos d’alta:

BASESCURSA r1 by ceipmasquefa2 on Scribd

Fitxatecnica r by ceipmasquefa2 on Scribd

Concert de Nadal 2016: Cançó de conjunt

Publicat dins de 3r PRI, 4t PRI, 5è PRI, 6è PRI, Nadal | Deixa un comentari

Concert de Nadal 2016: El Poema

Publicat dins de 3r PRI, 4t PRI, 5è PRI, 6è PRI, Nadal, Vídeos | Deixa un comentari

Concert de Nadal 2016: La presentació