FLE(Français Langue Étragère) a l’institut Pau Vila de Sabadell

APUNTEU-VOS A ESTUDIAR FRANCÈS COM A PRIMERA LLENGUA ESTRANGERA!!!

En altres pàgines d’aquest mateix bloc trobareu bones raons per a fer-ho i algunes presentacions d’activitats que organitza el seminari, així com alguns exemples de treballs fets per l’alumnat.

Efectivament, l’Institut Pau Vila de Sabadell ofereix al seu alumnat la possibilitat d’estudiar Francès com a primera llengua estrangera, des de Primer d’ESO fins a Segon de Batxillerat. Aquesta formació dóna a l’estudiant l’opció de presentar-se a les proves oficials del DELF (Diplôme d’études (élementaire) en Langue Française), en els seus diferents nivells: A1, A2, B1 i B2.

L’Institut també ofereix la possibilitat d’estudiar FLE com a segona llengua estrangera a Segon, Tercer i Quart d’ESO.

Per tal de posar en contacte l’alumnat aprenent amb la llengua objecte d’aprenentatge, el seminari de francès organitza excursions a França ( Collioure/Font Romeu/Odéillo/Vilefranche du Conflent) a Primer i Segon d’ESO,  i un viatge a Lyon a 3r d’ESO) d’una setmana de durada en el marc d’un intercanvi amb alumnat d’un institut francès. Durant aquesta setmana, viatgem a París un dia en TGV per tal de fer-ne un tastet.

Excepcionalment, aquest curs 2013-2014,  el seminari ha organitzat un viatge per a l’alumnat de Quart a Arles, Nîmes i Avignon.

Aquest seminari preveu organitzar també un viatge a París per a alumnat de batxillerat (quan hi arribin els i les alumnes que ara mateix estudien francès com a primera llengua a segon, tercer i quart d’ESO).

Enguany, no hi ha alumnat de francès primera llengua a Primer d’ESO, perquè el grup de famílies que ho va sol·licitar va ser molt reduït i no es va poder muntar el grup.

Esperem i desitgem que el proper curs 2014-2015 hi ha hagi més personal engrescat i que s’hi apunti, per tal de poder formar un grup de Primer d’ESO. Us hi animem!!!