Com es formen els núvols? Què és la pressió atmosfèrica? Per què no la notem? Com es forma un huracà? Aquestes i altres preguntes són les que hem pogut respondre a la visita que hem fet a l’observatori de Pujalt.
L’observatori de Pujalt és un observatori meteorològic i astronòmic. Hem anat a fer el taller de meteorologia per endinsar-nos més en aquest fantàstic món científic.
Hem realitzat dos tallers. El primer ha consistit en una observació meteorològica directa. Llegint les dades dels aparells que formen part de l’observatori i entenent què hem de fer a l’escola si volem recollir dades. El segon taller ha constat d’un seguit d’experiments que ens han permès entendre millor la meteorologia.
Ha estat una sortida molt rica en contingut que ens ha servit per continuar el projecte de medi natural. A continuació, en podeu veure algunes fotos clicant aquí.