ESTADES LINGÜÍSTIQUES DE 6È A L’ESCALA!

Com cada any els alumnes de sisè de l’escola de Maians i Castellolí, van anar  de colònies d’anglès a l’Escala, els dies 23 i 24 de maig.

El primer dia, vam marxar de l’escola a l’Empordà. Un cop allà vam conèixer els nostres monitors, seguidament vam jugar al joc del pistoler a la platja, on vam dinar. El temps anava al nostre favor i ens vam poder banyar. A la tarda, ens vam retrobar amb els monitors, i vam fer un joc per conèixer l’entorn de l’hostal. Aquest joc consistia en orientar-nos amb petits grups de quatre persones i contestar preguntes i també fer reptes. Al vespre, quan vam acabar de sopar, ens van proposar un joc de nit anomenat El Rei, que consisteix en trobar el rei de l’equip contrari. Quan vam acabar el joc les mestres ens van preguntar si ens venia de gust fer discoteca, i tots vam estar a favor de fer-ne. Finalment, vam anar  a dormir.

Quan ens vam despertar, vam esmorzar, i vam caminar cap a una nova platja, i allí els monitors van fer grups i ens van proposar reptes i amb un minut els haviem de complir. Vam tornar a l’Alberg a dinar i a l’acabar  ens vam despedir dels monitors. Seguidament vam marxar a Maians i Castellolí on ens esperaven inpacientment les nostres famílies i amics.

Alumnes de 6è de la ZER Tres Branques.

Aquestes van ser les nostres colònies d’anglès.

Nil:

El que més m’ha sobtat d’aquestes colònies és que els monitors no parlaven Català ni Espanyol. El joc que m’ha agradat més és El Rei, perquè és un joc de rol i molt curiós. El que menys m’ha agradat és el viatge en autobús i anar a dormir. En conclusió aquestes colònies han estat especialment espectaculars.

Alba:

Les colònies d’anglès m’han agradat molt, perquè els monitors eren molt simpàtics i no parlaven Català, i això fa que els nenes i nenes puguem aprendre més anglès i així no parlem Català amb els nostres monitors. El que més m’ha agradat, també és el joc d’orientació per l’hostal, perquè amb els grups trobàvem pistes i ens feien reptes i això era molt divertit. També m’ha agradat que l’hostal estigués tan a prop de la platja, i així ens podíem banyar. En resum han sigut molt però que molt bones colònies!!!

Jana:

Aquestes últimes colònies amb l’Escola de Maians  m’han agradat molt. He après bastant vocabulari gràcies a tots els jocs que fèiem ja que amb els monitors només podíem parlar en anglès. El que més m’ha agradat ha sigut poder conèixer gent que ve amb la mateixa il.lusió que nosaltres a les colònies perquè això és molt bonic. També em va agradar anar a la platja a banyar-nos i crear grans moments junts.

Han sigut unes colònies magnífiques on he gaudit molt.

Arnau:

Last week we went to L’Escala in a hostel in which we learnt English by playing games. I went there with my classmates and 3 teachers.

In our free time we went to the beach to swim and play, the water wasn’t cold and and it was very clean.

In the hostel we had 2 leaders that couldn’t speak catalan, their names were Carol and Alexander.

I had a great time at this camp!

Roc G:

The last week with ZER Tres Branques we went to  an English camp in l’Escala. It was very good but in my opinion the activities were too common. The time I enjoyed the most it was the free time because we went to the beach. The food was very good.

Paula:

Last Thursday we went to an English camp in l’Escala. I loved the activities. My favourite activity was the gymkhama. My favourite food were the croquettes

I had a super good time!

Aquest article ha estat publicat en Cicle superior, Curs 2018/19, ZER. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.