ÀFRICA

Els alumnes d’educació infantil hem treballat el conte: “Els colors de l’Àfrica”
Escola Maldanell. Maldà

Els més petits i petites de l’escola han treballat el llibre ” Els colors de l’Àfrica”, és un llibre que ens parla de l’amistat, els companys i la identificació dels sentiments. A més, ens ha servit per treballar l’expressió oral, l’educació plàstica i la identificació dels colors relacionats amb diferents indrets del món.
Molt bona feina!!!!

CARNAVAL
Escola Maldanell. Maldà

Aquest any ens hem disfressat d’africans i africanes. Durant el més de febrer, a les sessions de plàstica vam confeccionar els braçalets, collarets i la màscara que vam lluir el dia de carnaval. També vam realitzar un tambor i vam assajar ritmes africans durant les classes de música.
A la rua de carnaval vam poder demostrar tot el que vam aprendre i ens ho vam passar molt bé.

REALITZEM UN JOC DE TAULA: “ELS PAÏSOS DE L’ÀFRICA”
Escola Maldanell. Maldà

El primer dia d’escola de l’any vam descobrir els regals que ens van portar els Reis Mags, un d’ells era un joc de taula que es diu “Los paises del Mundo”, aquest joc va causar furor a tots els alumnes de primària, va ser tant l’entusiasme que vam proposar de fer-ne un de semblant amb el països d’Àfrica, ja que aquest any el Projecte de la ZER es titula “Una ZER Mundial” i l’escola Maldanell som Àfrica.
L’activitat ha sigut molt engrescadora i el resultat excel·lent.
Vam triar les banderes dels països que treballaríem, les vam pintar, numerar i relacionar amb el País i la seva capital.

Un cop fetes les targetes vam situar cada país al mapa d’Àfrica i vam imprimir-lo per utilitzar-lo de taulell de joc. Vam dibuixar les caselles del taulell.

Vam redactar les instruccions de joc i vam dissenyar la capsa on el guardaríem.

També vam fer les fitxes personalitzades per tal de jugar.

I finalment, vam jugar!!!!!

Comments are closed.