Sortida comarcal de Cicle Inicial

Avui dijous 15 de març els alumnes de Cicle Inicial hem anat a Tàrrega.

Al matí hem anat a  L’Escola Superior de Disseny i d’Arts Plàstiques i allí ens han ensenyat la classe de ceràmica, hem donat un volt per l’edifici i després hem creat una còpia amb fang i guix a partir d’uns ninos. Quan hem acabat hem anat a la Biblioteca de Tàrrega on ens han explicat una mica el funcionament de préstec de llibres i ens han explicat varis contes sobre les emocions. Alguns els coneixiem però altres no i ens ha agradat molt!

A la tarda després de dinar hem tornat a la Biblioteca per què allí ens estava esperant la Gemma Armengol, l’autora dels contes que tant ens agrada de la Marieta Antonieta. La Gemma Armengol, no sols ens ha explicat un conte sinó que l’hem ajudat a acabar-lo. No li sortia cap idea per acabar el conte i nosaltres que som molt imaginatius ho hem fet. Ah! i també li hem posat un títol “El vol amb globus” i ens ha fet una dedicatòria en un dels nostres llibres.

Ha sigut un dia fantàstic!

Voleu veure tot el que us hem explicat? Cliqueu AQUÍ