Final de curs de ZER a Verdú

Hola a tots!! Si voleu reviure alguns dels moments de la cantada que vam fer el diumenge 11 de juny, obriu bé els ulls i sobretot les orelles!

Camp d’aprenentatge Pau Casals

Enguany hem fet colònies des de tots els cicles. Els nens i nenes de cicle superior vam anar al Camp d’aprenentatge de Pau Casals. Vam aprendre moltes coses musicals i vam gaudir molt fent totes les activitats que ens van plantejar. Molt i molt recomanable!! Us deixem uns fragments d’algunes de les sessions de treball.

Step 4 amb els alumnes de Cicle Mitjà

Els alumnes de cicle mitjà han continuat amb el mètode Step by step per a tocar la flauta. Ja en saben molt i us volen mostrar com ho fan de bé. Vegeu-ho!

Activitats musicals de 1r i 2n

Durant el curs hem anat fent ativitats musicals on el ritme i la interpretació amb instruments de petita percussió hi han sigut presents. Vegeu-ne algunes i gaudiu tant com nosaltres hem gaudit realitzant-les!

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

Activitats musicals de P4 i P5

A llarg del curs hem anat fent tot un seguit d’activitats amb els alumnes de P4 i P5. Si voleu saber quines, aneu mirant els vídeos que us oferim!

Mireu com comportem la pulsació de les diferents parts de l’audició amb les caixes xineses i els picarols!

Imatge de previsualització de YouTube

Voleu aprendre a fer massatges? Doncs estigueu ben atents i no perdeu pistonada. Nosaltres ja som tots uns experts, de la mà de Dàmaris Gelabert!!

Imatge de previsualització de YouTube

Voleu veure uns nens i unes nenes saltarines? Doncs fixeu-vos bé com seguim la música amb els nostres peus ballant aquesta dansa!

Imatge de previsualització de YouTube

La dansa El patauf és tot un clàssic. Mireu com la ballen els nens i nenes de P4 i P5 de l’escola Jardí!!

Activitats musicals de P1, P2 i P3

Aquest curs hem anat fent moltes activitats amb els alumnes de P1, P2 i P3, vegeu-ne algunes en els següents vídeos:

Vam experimentar amb l’arbre de la música. Ens va agradar molt!

Imatge de previsualització de YouTube

Vam treballar una audició de Camile Sant-Saëns: els fòssils. Mireu com portem la pulsació!

Imatge de previsualització de YouTube

Voleu presenciar un fantàstic joc de dits? Segurament us recordarà a la vostra infantesa!

Imatge de previsualització de YouTube

Aquí va la dansa El trenet!

Imatge de previsualització de YouTube

Vam representar la cançó L’excursió dels cargols. Mireu, mireu!

Imatge de previsualització de YouTube

Voleu veure com despertem als titelles? Estigueu atents!!

Dansa Xinesa amb petita percussió

Durant aquests dies, els alumnes de cicle mitjà i superior de Ciutadilla hem treballat la “Dansa Xinesa”  de Txaikovsky. Després d’observar l’estructura de l’obra i els seus instruments, hem interpretat la famosa audició amb els instruments de l’aula. Esperem que us agradi!

Publicat dins de CIUTADILLA | Deixa un comentari

Carnestoltes a la ZER!

El passat 24 de febrer vam celebrar tota la ZER Guicivervi el carnestoltes a Ciutadilla. Vam passar molt bon dia amb molt bon humor. Vegeu el vídeo de la benvinguda!

Publicat dins de TOTS JUNTS | Deixa un comentari

Instrumentació “The last of the Mohicans”

Els alumnes de cicle superior de Vilagrassa hem estat interpretant la famosa banda sonora de ” The last of the Mohicans” també coneguda com “El último Mohicano”. Ho hem fet amb flautes i carillons, esperem que us agradi!

Publicat dins de VILAGRASSA | Deixa un comentari

Activitats de música a l’escola Ramon Perelló

Aquí teniu algunes de les activitats que hem anat fent els alumnes de Vilagrassa de p3 – p4 i p5 – 1r  a la classe de música.  Estigueu ben atents, esperem que us agradi!

Pim-pam, pim-pam… Els nens i nenes de p3 i p4 de l’escola Ramon Perelló hem cantat i picat la pulsació d’aquesta tradicional cançó  amb instruments de petita percussió.

I… els alumnes de p5 i 1r ja coneixem totes les notes musicals! Amb aquesta cançó de l’escala musical ho podeu comprovar…