VII JORNADA CUTURAL A ROCAFORT DE QUERALT

El passat dia 6 d’abril, vam celebrar la VII Jornada Cultural, enguany a Rocafort de Queralt. Tots els alumnes de Pira, Barberà, Solivella i Rocafort van conviure durant tot un dia alhora que es van realitzar diferents activitats culturals i lúdiques.
Al matí, els alumnes es van repartir en grups i van realitzar una divertida gimcana, organitzada per familiars dels alumnes i veïns de Rocafort, els quals van manifestar haver gaudit de l’experiència de compartir jocs amb els infants. A més a més, els alumnes de CM i CS de la ZER van poder gaudir d’un recital de poemes de boca de Gemma Reguant, actriu, doctora en art dramàtic i professora de l’Institut del Teatre de Barcelona. Paral•lelament els alumnes d’EI i CI van gaudir d’un magnífic taller de conta-contes conduït per Roger Roig i Hugo Prades, autors de la col•lecció de contes “El Patufet”.
La tarda començava amb la sala del Local Social de Rocafort plena d’alumnes i familiars, els quals no es van voler perdre l’oportunitat de compartir la Jornada amb els seus fills/es. Es van realitzar dues obres de teatre, la primera representada pels alumnes d’educació infantil i cicle inicial de Solivella, que van presentar l’obra “Aventura al bosc”, la segona va ser representada pels alumnes de cicle superior de Pira sota el títol de “Nous gustos”.
Seguidament tocava l’esperada entrega de premis del VI Concurs Literari de la ZER i del II Certamen de Lectura en Veu Alta de la ZER, també s’anunciava que dues de les alumnes de la ZER van passar a semifinals en el Certamen de Lectura en Veu Alta celebrat a Reus el passat dia 3 d’abril.
Des de la ZER Conca de Barberà aprofitem per agrair a totes les famílies, Ajuntament de Rocafort de Queralt i Centre de Recursos la seva participació per fer que, una vegada més, aquesta Jornada hagi estat tot un èxit.

JORNADA_CULTURAL_ROCARORT