SORTIDA DELS ALUMNES DE LA ZER CONCA A MONTBLANC

El passat divendres dia 2 de juny, vam anar d’excursió a Montblanc. Durant el matí els alumnes, agrupats per cicles, van realizar diferents activitats, els més petits de la ZER van fer una caminada fins a la Font de Ceba, on van realizar diferents activitats de natura, els alumnes de CI van visitar la deixalleria de Montblanc i els alumnes de CM i CS van visitar la depuradora de Montblanc. Seguidament, tots els alumnes de primària van anar caminant fins a la Font de la Ceba on es van trobar amb els companys d’infantil i plegats vam dinar tot gaudint d’un entorn natural immillorable. A la tarda, els alumnes més grans de la ZER van preparar diferents jocs pels seus companys. La jornada de convivencia enmig de la natura va acabar amb assajos de les actuacions dels alumnes que es duran a terme el dissabte dia 10 a la Festa de final de curs de la ZER que se celebrarà a Rocafort de Queralt.
Aprofitem per donar les gràcies a l’Ajuntament de Montblanc i al Consell Comarcal per les seves col•laboracions en la sortida.

1_opt (1)
DSC_1284_opt