1991-2011: 20 ANYS DE LA ZER CONCA DE BARBERÀ
Durant el curs 2010-2011 vam organitzar diversos actes per celebrar els 20 anys de la ZER Conca de Barberà:
– Trobades esportives
– Caminada pels pobles de la ZER
– Activitats escolars relacionades (festa de la ZER, revista “Punt i Seguit”)
– Obsequis amb el logo dels 20 anys: Samarreta (venda per recaudar diners per a la PDI de Rocafort), gorra, punt de llibre, targeta-aniversari.
– Trobada de mestres que han passat per les escoles de la ZER
– Conferència “El gust per la lectura”, a càrrec de Jaume Cela i Juli Palou
– Entrevista a l’Espluga FM Ràdio
– Concert de l’Orquestra Simfònica “Treu-li la Pols al teu Instrument”
Deixem aquest petit recull d’imatges com a record d’aquest any inolvidable per a tots nosaltres.
Moltes gràcies a tothom! Per molts Anys!
CONCERT DE CLOENDA DE LA CELEBRACIÓ DELS 20 ANYS
Dissabte 19 de novembre a les 19:00 hores al Pavelló de Pira alumnes, famílies i mestres ens aplegarem en l’acte de cloenda de la celebració dels 20 anys de la ZER Conca de Barberà.
L’orquestra Treu-li la Pols ens oferirà un concert que ben segur agradarà a tothom.
Per acabar hi haurà un berenar.
També tocaran la cançó “Sempre amb tu” que vam fer els mestres de la ZER a la festa de fi de curs del juny.
Aquí teniu la versió karaoke (sense lletra) i el vídeo de l’original de Michael Jackson “Hold my hand” per si us voleu aprende el tema per acompanyar a l’orquestra el dia del concert. També teniu la lletra.
LES FOTOS DEL CONCERT
LA CAMINADA ENTRE ELS POBLES DE LA ZER
El 5 de juny vam fer la caminada entre el pobles de la ZER. Famílies, alumnes i mestres vam realitzar els diferents recorreguts Rocafort de Queralt – Solivella -Pira – Barberà de la Conca a través de camins rurals.
Les AMPAs es van encarregar dels fenomenals avituallaments per agafar forçes. Vam dinar plegats a Solivella. Finalment a Barberà de la Conca ens esperava un deliciós berenar.
Tothom va gaudir de la jornada i va rebre el seu diploma de participació, amb la intenció de tornar a repetir.
Moltes gràcies a tots i totes els que vau fer possible aquesta jornada!