PROJECTES

Video de padrins de lectura

A la nostra ZER duem a terme diferents projectes d’innovació:

The four elements. Els alumnes de cicle superior fan en anglès una part de l’area de medi natural i social.

Aquí teniu una de les classes:

Busqueu en aquest link amb la pàgina del CESIRE el desenvolupament d’aquest projecte:

its.jpg

It’s time to talk! que es porta a terme a l’àrea d’anglès:

Aquest projecte es concreta en dues propostes:

learn.jpg Learning through stories: per a Educació Infantil (P4 i P5) i Cicle Inicial. Els alumnes aprenen a través de contes, i treballen a partir de cançons, jocs, dramatitzacions i activitats de caire més lúdic.

lets.jpg Let’s be reporters: per a Cicle Mitjà i Cicle Superior. Els nois i noies posen en pràctica la seva expressió oral a través de diàlegs, d’un programa de ràdio i de petites obres de teatre que els permeten treballar de forma molt significativa el llenguatge quotidià en anglès.

imagen1.jpg El carnet de Zer: És una proposta interdisciplinar, emmarcada dins l’educació per la ciutadania. El seu objectiu és conèixer l’entorn més proper. Es treballa a diferents nivells partint de l’escola, el carrer, el poble i la comarca.

Una resposta a PROJECTES

1. Carme Tinoco diu:

Congratulations for such a wonderful job!