XXV FESTA DE LA ZER

El passat dissabte 18 de juny, tota la comunitat educativa de la ZER Conca es va reunir a Barberà de la Conca per celebrar la XXV Festa de la ZER.
Va ser una jornada molt bonica per a tots els participants. La primera estona del matí, la vam dedicar a la realització de tallers vinculats al treball de les emocions, que els nens i nenes de la ZER van poder compartir amb els seus mestres i les seves famílies.
A mig matí, l’AMPA de l’Escola Valldemur de Barberà de la Conca, va oferir un exquisit esmorzar a tots els assistents.
Després d’esmorzar, es va realitzar l’espectacle: “Pels 25, emociona’t”. Els alumnes de cada un dels cicles va realitzar la seva actuació. Tot seguit, es va acomiadar als alumnes de 6è, que ja marxen a l’Institut i també a la mestra de l’Escola Antoni Tous, la Carme Querol, que després de 37 anys de professió, s’acomiada de la ZER.
Per acabar, vam ballar la ja tradicional flashmob.
Totes les actuacions van estar amenitzades pel fantàstic grup de música: Banda d’al·lucinògens, que va acompanyar les diferents actuacions amb música en viu.
El temps va estar de la nostra banda i vam poder realitzar totes les activitats previstes.
Gràcies a tots per la vostra participació a la festa!
Va ser un dia genial!