Festa de la castanyada

El passat divendres 30 d’ octubre, la ZER vam celebrar la festa de la Castanyada a Forès.

Durant el matí, els alumnes, organitzats per cicles, vam realitzar activitats de descoberta de l’entorn natural d’aquest petit poble de la Conca.

Després de dinar va ser quan vau arribar les famílies i la Castanyera, que aquest any va ser molt Rockera, per escoltar les cançons que els infants havien preparat. A continuació, la Castanyera va repartir les castanyes i tots junts vam poder gaudir d ‘una magnífica festassa al mirador de Forès.

Els mestres de la ZER us volem agrair a les famílies la vostra assistència a la festa i donar especialment les gràcies a l’ AMPA de Barberà per la seva col·laboració i al poble i ajuntament de Forès per la seva acollida.

Disfruteu de les imatges. Hi trobareu algunes de les que ens van fer amb el drone.

Gràcies!!!