PREINSCRIPCIÓ 2014-2015

Preinscripcio

Comença el període de presentació de les sol·licituds de preinscripció pel proper curs 2014-2015: el termini va del dia 11 fins el dia 21 de març. Us convidem a formar part de la nostra Zona Escolar Rural, matriculant els vostres fills/es a les nostres quatre escoles:

-Escola Sant Roc, de Rocafort de Queralt (Tlf.: 977 898 113)

-Escola Antoni Tous, de Pira (Tlf.: 977 887 489)

-Escola Valldemur, de Barberà de la Conca (Tlf.: 977 887 304)

-Escola Sagrat Cor, de Solivella (Tlf.: 977 892 361)

La ZER Conca de Barberà ofereix aquest model educatiu (cliqueu la imatge):

diptic_zer_logo_bloc

S’han de matricular al 2n cicle d’educació infantil pel curs 2014-2015 els nens i nenes nascuts al 2011.

També, tots els nostres alumnes de 6è, és a dir, els que compleixen 12 anys durant l’any 2014, s’han de matricular al primer curs d’educació secundària obligatòria.

Abans de matricular-se s’ha de fer la preinscripció. Amb la preinscripció se sol·licita l’admissió en un centre determinat.

Juntament amb la sol·licitud de preinscripció (o de la impressió de la sol·licitud que s’ha enviat per Internet) cal presentar la següent documentació:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Benestar Social i Família.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet) o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) del nen o nena. Si no se’n disposa el Departament d’Ensenyament consultarà el codi CIP de la targeta sanitària individual al CatSalut.
  • Original i fotocòpia del llibre de vacunacions.

Si voleu, podeu portar els documents originals i farem les fotocòpies a l’escola. Podeu també fer la preinscripció telemàticament, a la pàgina web del departament d’ensenyament:

Trobareu l’enllaç en un requadre a la part dreta de la pantalla. Si ho feu seguint aquesta modalitat, tingueu en compte que es pot enviar la sol·licitud per internet fins a les 24 hores del dia 20 de març de 2014 i que, en tot cas, cal finalitzar el tràmit amb la presentació, en el termini establert, de la sol·licitud impresa i signada junt amb la documentació indicada abans.