PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ PEL CURS 2013-2014

Us informem que el període de preinscripció pel curs 2013-2014 comença l’11 de març i finalitza el 22 de març.

Des de les quatre escoles us convidem a formar part de la nostra comunitat educativa i us donem la benvinguda a aquesta nova etapa de la vida dels vostres fills i filles.

Les famílies dels nens i nenes nascuts al 2010 i que visquin a Solivella, Rocafort de Queralt, Pira i Barberà de la Conca, rebran durant aquests dies la informació necessària.

Si voleu més informació podeu connectar-vos a la pàgina d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, fent clic en aquest link PREINSCRIPCIÓ 2013-2014.

També us animem a conèixer les nostres escoles visitant els blocs.

A les famílies amb fills i filles que l’any vinent començaran l’ESO, us informem que el període de preinscripció és el mateix, i també trobareu la informació necessària al link anterior. Les preinscripcions s’han d’entregar a l’Institut on s’hagi de matricular. Durant aquests dies rebreu informació sobre les jornades de portes obertes que ofereiexen els Instituts de Montblanc.

A cada centre us donaran informació sobre el posterior procés de matriculació.