Entrevistes a les famílies dels alumnes

Primer vam fer un treball previ les professores decidint quines preguntes seria convenient que fessin els nostres alumnes. Però vam començar de zero amb ells: a les preguntes que ells suggerien. Nosaltres els hi fèiem reflexió sobre aspectes que ells haurien d’incloure per saber més sobre el familiar a qui li farien.

Sorprenentment, moltes de les seves propostes coincidien amb  les que nosaltres havíem pensat!

El procés de fer les entrevistes ha costat ja que alguns d’ells han trigat molt en fer-les. D’altres no. Vam trobar alguna resistència al principi d’alguna alumne/a que no volia explicar coses personals. Però tothom la va fer.

D’aquesta entrevista cada alumne/a ha fet un relat personal que després s’utilitzarà en el producte final.

Estem molt contentes del resultat. A més a més, els veiem molt il·lusionats amb el project.