SESSIÓ 1

IMAGINEM COM ÉS UN PEIX

A partir d’una carta dels Reis Mags informant que regalen un peix i una peixera sorgeix la demanda de com deu ser un peix.

-Òscar. ” Yo no se que es un pez”

-Mehdi: ” Yo te lo enseño. Yo tuve uno en mi casa.”

-Yaser: ” Un peix és un animal”.

-Gabriela: ” Como los que viven en el mar”

La carta dels Reis demana que facin un dibuix d’un peix. Que s’imaginin com ha de ser.

-Dídac.( amb cara de preocupació): ” Jo no sé dibuixar un peix”.

-Mehdi: ” Yo te enseño. Miras como yo lo dibujo y tú lo haces.

4 3 2

1

-Quan fan els dibuixos, s’observa que hi ha nens amb la idea clara de com és un peix i com d’altres no saben que dibuixar.

-Emaan. ( dibuixa una casa i una nena). M’ho ensenya amb cara de preocupació. Jo li pregunto què és això i ella diu “peix”. Li dic molt bé i la seva cara es relaxa i somriu.

-Àlex. ( dibuixa un peix i un vaixell). M’explica el que ha dibuixat i em diu que ha dibuixat un vaixell perquè els vaixells també están en el mar com els peixos.

-Al finalitzar la sessió i fem un recordatori del que ens ha portat els Reis.

Mehdi: “ Jo vaig tenir un peix a casa i es va morir, jo no vaige fer res, va ser el Sami que li va donar molt menjar i es va morir”

  • Importància del text escrit per transmetre información.
  • Dibuix com a font de comunicació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *