A partir de tot el material que ens van donar el Josep i el Dani vam començar a treballar el tema i la sinopsi del curtmetratge. El tema era lliure i cada alumnes podia escollir. Després en petit grup, de quatre alumnes, cadascú va llegir i va explicar la seva sinopsi. En petit grup es van polir alguns detalls i posteriorment cadascú va explicar el seu tema a tota la classe.
L’activitat final partia de la pregunta: Quin curtmetratge és el més factible? No teniem pressupost, ni podíem fer efectes especials, no podia ser d’animació, (com a molt sabíem fer un stopmotion), els actors havíem de ser nosaltres,…
Vam fer un DAFO de tots els projectes, valorant punts forts i puntes febles de cadascún. Van ser unes assamblees d’aula molt intenses i llargues però al final vam coincidir i vam veure quina de totes les propostes era la millor.
A partir d’aquí vam confeccionar l’equip de rodatge, cada alumne va decidir a quin grup podia aportar més coses en funció de les seves habilitats.
L’equip de rodatge estava organitzat en:
Directors i guionistes.
Directors artístics.
Tècnics de so i imatge.
Script.