Projecte “Com es fan els dibuixos animats”. Sortida a l’Escola d’Art de Tortosa

Dins del projecte vam planificar aquesta sortida. Hi vam anar dos dies diferents, un per a cada grup classe. Un cop acabada l’activitat vam demanar a l’alumnat que fes un escrit explicant la sortida. Després de revisar-los vam escollir aquest, que en realitat és una barreja d’uns quants:

L’alumnat de 3r A vam visitar l’Escola d’Art de Tortosa el dimarts 6 de març. Hi vam anar per la tarda i vam anar amb el tutor Marc i la mestra de música Maite.

Vam fer files i ja no vam pujar a classe. Vam anar directament a la parada del bus urbà. Ens vam esperar 10 minuts i quan va venir l’autobús hi vam pujar. Vam baixar a Tortosa i vam anar a peu fins l’Escola d’Art.

Un cop allí ens va atendre una professora que es deia Estela i era la mestra de dibuix. Vam anar a l’aula de pintura i allí vam fer dos grups. Un grup es va quedar a l’aula de pintura i l’altre va anar a l’aula del costat, a la de gravats i escultures.

Llavors vam començar l’activitat. Era molt fàcil però entretinguda. Havíem d’inventar-nos un personatge per començar un còmic. Si no se’ns ocorria res podíem dibuixar un personatge que ja existís (podia ser de còmic o bé de dibuixos animats). Vam fer diversos dibuixos i quan vam acabar de dibuixar havíem d’inventar-nos la història del personatge, com si fos el començament del còmic.

Va passar una hora volant i es va fer l’hora de marxar. Vam tornar cap a la parada del bus i a les 17:05 hores arribàvem al col·legi. Ens ho vam passar molt bé!