Comentaris generals i particulars del grup impulsor de l’Institut Sòl de Riu
Hem tingut una mica de dificultats en trobar l’arrel del debat.
Són tantíssimes les intervencions que és difícil llegir-ho tot.
Resulta útil per a reflexionar.
Hem aconseguit algun material sobre tècniques de treball cooperatiu. Gràcies, Mireia Hugas @mireiahugas i més.
Font: http://s03.s3c.es/imag/_v0/770×420/5/c/4/dudas.jpg
Les preguntes per a donar trellat al debat:
1. Què implica entendre la vida de l’aula com un projecte? És el mateix que fer un projecte?
2. Ens cal que hi hagi una problemàtica per fer projectes o en tenim prou amb una temàtica?
3. És necessari vincular el projecte a un producte? Com es pot entendre el producte final en el projecte?
4. El projecte ens fa replantejar aspectes organitzatius: horaris, agrupament d’alumnes, espais…?
5. El projecte ens fa replantejar l’avaluació?
Si voleu situar, com a comentari (o article) les vostres reflexions…