Com ens hem organitzat…

Amb la intenció de gestionar els nostres recursos de la manera més productiva, els nostres alumnes van treballar en petitis grups heterogenis d’entre quatre o cinc persones per potenciar la implicació directa. Cada grup es van repartir els càrrecs següents: guionista, actor, editor de vídeos, atrezzo i vestuari. Un cop decidit el tema de cada grup (normes d’un espai determinat del centre), els alumnes van redactar el guió i el contingut del vídeo.

Durant una setmana, els alumnes van utilitzar les instal·lacions del centre per assajar i gravar els vídeos (laboratori de Ciències Experimentals, biblioteca, vestuari, classe, consergeria…). La gravació es va integrar dins de l’horari lectiu i va afectar algunes matèries. En tot moment, els alumnes van estar acompanyats del professorat.