COM HO FEM?

Les activitats proposades es faran en gran varietat d’agrupaments: individuals, petits grups, grup cooperatiu… La formació dels grups serà lliure en alguns casos, i en d’altres, estaran formats pels docents per tal d’assegurar l’heterogeneïtat. Els alumnes SIEI de l’escola també estan inclosos dins d’aquests grups i sovint compten amb una mestra de suport a l’aula.

Les activitats són guiades, però no tancades; és a dir, segons els interessos de cada classe i les aportacions dels alumnes es podrà anar més lluny si els infants estan motivats. Marquem un mínim, però estem oberts a modificacions i ampliacions.

L’activitat central del nostre projecte és la creació d’un museu amb l’exposició de les seves obres d’art. Crear un museu implica molt més que exposar obres d’art, a darrera hi ha d’haver una gran organització pel seu bon funcionament (preus, recorreguts, horaris, entrades, anuncis, tríptics, normes, codis QR…).

Així doncs les tasques seleccionades pels cursos són les següents:

P3: Escultura gran i obres de paret sobre Miquel Barceló.

P4:Escultures petites i quadres sobre Miró.

P5: Autoretrats i reproduccions d’obres de Van Gogh.

PRIMER:Escultures, vitralls i mosaics sobre Gaudí. Realitzaran les entrades pel museu.

SEGON:Autoretrats, escultura gran i ceràmica sobre Picasso. Realitzaran una guardiola per recollir diners pel projecte solidari.

TERCER: descomposició de lletres, collages sobre Tàpies. Realitzaran cartells amb les normes del museu.

QUART: Realització dels tríptics informatius pels visitants del museu i dues obres relacionades amb Salvador Dalí (“El somni” i els rellotges).

CINQUÈ: Realitzaran quadres imitant l’obra de Piet Mondrian, i activitats d’educació física relacionades amb les seves obres. Seran els encarregats de confeccionar el cartell de l’entrada al museu.

SISÈ: Seran els encarregats de la part tecnològica: crearan codis QR, les audioguies, cercaran vídeos, i realitzaran la publicitat a la ràdio del centre. A més, exposaran fotografies imitant l’obra de Keith Haring on ells seran els protagonistes.