HO PORTEM A LA PRÀCTICA

La pregunta inicial només té una possible solució, en aquest cas la creació d’un museu.

La informació sobre cada autor  és proporcionada per les mestres, però també es demana la col·laboració de les famílies per aportar més informació. Es treballa la vida de l’autor i les seves obres. També el funcionament d’un museu amb les seves normes i característiques.

A nivell de mestres, ens coordinem dins del grup de Xarxa, després aquesta informació es traspassa a la coordinació de l’escola per tal que arribi a tot el claustre.

Dies abans de obertura del museu repartirem publicitat a les famílies per convidar-les a visitar el museu. Aquest informació serà transmesa per la ràdio de l’escola.

Una vegada arribin al museu, es trobaran amb el cartell d’entrada, amb la taquilla i els tríptics informatius. Llavors hauran de decidir quines sales voldran visitar en primer lloc. L’espai escollit per dur a terme el museu és la planta baixa de l’escola on hi ha el gimnàs. La sala de psicomotricitat i els vestuaris.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *