
Amplien el coneixement en geografia i cultura, ja que han descobert nous països i curiositats d’arreu del món, sobretot continents desconeguts per l’alumnat.

Amplien el coneixement en geografia i cultura, ja que han descobert nous països i curiositats d’arreu del món, sobretot continents desconeguts per l’alumnat.

Durant unes setmanes un futur professor de geografia i història ens ha acompanyat al grup ajudant els alumnes i aportant una visió diferent. Kevin s’ha preocupat per ajudar i col·laborar en la realització del projecte.

Hem pogut resoldre tots els problemes i dificultats de la tasca. Cada grup ha preparat un viatge a una part del món.

Després de moltes explicacions i errades, la majoria d’alumnes han aconseguit dominar aquesta eina.

Els ha costat molt orientar-se en l’espai.

Una altra dificultat fou calcular les distàncies amb avió, podien calcular les hores però no els quilòmetres.

Els alumnes van tenir certs dubtes quan van haver de realitzar una reclamació en llengua anglesa basada en la pèrdua d’unes maletes.

A l’inici de l’activitat, la creació del portfoli va ser un punt feble, ja que la majoria d’alumnat no tenia coneixement sobre com crear-lo, el seu funcionament i la seva utilitat. El vam resoldre estant més d’un professor dintre l’aula i explicant i ajudant al nostre alumnat en la creació d’aquest.
Actualment el nostre alumnat de 1r d’ESO treballa amb portfoli digital sense cap tipus de dificultat. Per tant: PROVA SUPERADA
Els alumnes de 1r d’ESO, els protagonistes d’aquest projecte, treballen en grups cooperatius de tres membres.
Com es van formar els grups?
Primer, van haver de pensar el continent al que els agradaria viatjar i formular un dubte sobre un lloc del continent en qüestió. A continuació, segons els seus gustos i interessos, es van poder crear els grups.
Va sorgir un petit inconvenient, ja que algun continent havia estat escollit per més de tres alumnes. Llavors van ser ells mateixos els que van resoldre el problema mitjançant el diàleg.