L’avaluació del projecte l’hem feta mitjançant les rúbriques escollides a partir de la concreció en capacitats observables de les competències de primària i a partir de les rúbriques escollides de les capacitats a educació infantil.
També ens hem servit, per avaluar la feina i autoavaluar-se els propis alumnes, un diari personal que elaborava cada nen i nena al finalitzar l’activitat del dia. En aquest diari hi escrivien què s’havia fet de feina, quins entrebancs s’havien trobat a l’hora de fer-la, com havien solucionat els problemes i quina de les activitats els havia agradat més o menys. Tot aquesta idea del diari va sorgir dels grans que, després, van convidar a tothom a fer-ne un, donant indicacions sobre com s’havia de fer servir.
Els alumnes de cicle mitjà i cicle superior ens van fer una graella base perquè els alumnes de CI i EI poguessin dissenyar la seva pròpia avaluació. Els alumnes de CI i els alumnes de P5 varen escollir tots junts els ítems de les rúbriques que avaluarien la feina dels més menuts i, llavors, mitjançant grups heterogenis d’edat, els de CI van ajudar als d’infantil a omplir les graelles pensant en les seves actuacions i, si calia, recordar-los com ho havien fet.
Els documents que hem utilitzat els mestres per avaluar són:
– Rúbrica capacitats Educació Infantil
– Rúbrica competències CI
– Rúbrica competències CM i CS
– Autoavaluació alumnes CI i EI