Al llarg del projecte hem utilitzat diferents agrupacions segons les activitats realitzades.
Quan es va proposar el fet de com treballar l’expressió oral es va fer dins del grup classe fent una pluja d’idees de diferents propostes.
A partir d’aquí es va decidir fer un noticiari setmanal de ràdio per cicles. Per elaborar-lo es van portar a terme diferents dinàmiques.
Agrupaments:
- Recerca d’informació (notícies): Individual
- Tria de notícies: Per parelles o grup
- Redactat de notícies: Parelles i individual
- Locutors: Individual
- Reflexió i comentari de les notícies: grup classe
Al finalitzar el noticiari, es recopilaven les notícies per temàtiques amb un plafó informatiu.
Un cop engegat el projecte, van sorgir diferents dubtes i preguntes sobre la ràdio. Per grup classe es va portar a terme una pluja d’idees. Es van agrupar per cicles per cercar les diferents respostes que posteriorment es van posar en comú entre tots els alumnes:
- Quan es van realitzar els experiments del so es va aprofitar els tallers intercicles entre infantil i primària per mostrar-los.
- A l’hora de fer l’entrevista a un locutor i l’enquesta sobre el gènere dels locutors de la ràdio, es van agrupar per cicles.
- Per conèixer la cronologia i història de la ràdio es van fer per grups classe.
Per acabar el projecte, vam portar a terme una representació de final de curs amb aquesta temàtica , on el fil conductor era un NOTICIARI RADIOFÒNIC EN DIRECTE representada per tots els alumnes de l’escola on van assistir els familiars dels alumnes.