Amb motiu de la festa de fi de curs, dedicada a l’aigua i al ser un projecte col·lectiu per a tota l’escola, es parteix d’una assemblea general. En aquesta assemblea es decidirà com s’organitzen els grups de treball, de dos en dos, de tres en tres o més, si es barrejaran petits i grans o es farà per cursos, tot ha de sortir dels mateixos alumnes.
Això vol dir la seva implicació en el projecte, i es tractarà de pensar proves o jocs d’aigua per fer més engrescadora la festa, també es poden fer servir murals informatius per explicar les proves o els jocs que els grups hagin pensat. Amb tot això es tracta de fomentar l’autonomia dels grups, que cada membre desenvolupi el rol acordat.(responsabilitzar-se del material que faran servir, coordinar-se amb els diferents grups per elaborar jocs cooperativament, …)
I per afavorir aquest aprenentatge es treballarà de manera interdisciplinària i globalitzada on serà fonamental la cooperació.
També es farà un registre de les actuacions dels alumnes, per tal de poder-los avaluar,