PLANIFICACIÓ – PROJECTE ELS PEIXOS

Els nens i nenes de P4 i P5 ens hem submergit en un mar de peixos. Com que ens agrada qüestionar-nos sobre el món que ens envolta, hem observat, experimentat i descobert moltes coses. La primera activitat que hem fet ha estat la visualització de la pel·lícula ” Buscando a Dory” i d’allà ens ha sortit la pregunta guia del nostre projecte.

Al ser una escola de doble línia hem seguit dues línies de projecte. A P4 ens va sortir la pregunta: Per què no tenen potes els peixos?  i a P5: Els peixos són feliços a l’aquari?

Hem visitat l’Aquàrium de Barcelona, la biblioteca i hem navegat per internet per tal d’informar-nos.  Hem experimentat amb les diferents temperatures i salinitat de l’aigua, la morfologia dels peixos, el desplaçament per l’aigua i la flotabilitat.

Tot això ho hem vivenciat i recreat pels nostres passadissos.

20170315_151426

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *