Una cursa de 12m

El projecte “12 metres” es treballa a 4rt ESO des de l’àrea d’Educació Física  de la següent manera.

• He distribuït la història de la humanitat en diferents etapes. Prehistòria, Mesopotàmia i Egipte, Grècia y Roma, Edat Mitjana, Renaixement, Edat Moderna i Edat Contemporània, S.XX i S XXI.
  • He fet grups d’alumnes a cada classe. Cada grup d’alumnes està format per 3 o 4. A cada grup per sorteig li han tocat dues d’aquestes etapes històriques.EF3
  • Cada grup ha de buscar dos fets rellevants de cada etapa que estiguin relacionats amb el món de l’Activitat Física o l’Esport. Triar una imatge significativa  i una petita explicació.
  • Per facilitar la feina els hi he facilitat un petit dossier ( s’adjunta arxiu) a on s’expliquen  els trets característics de l’activitat física a cada època excepte les  dues darreres S XX i S XXI que ho han hagut de buscar ells.
  • EF1
  • Per finalitzar recull de tots els treballs i selecció dels més representatius de cada etapa històrica.