Carpeta d’aprenentatge – Industrial Revolution

Després de la sessió que vam dedicar a la formació dels grups, ara ja ens toca començar a treballar en el projecte.

Els dos últims divendres van ser les primeres sessions per a cada grup (doncs només veig la meitat del grup cada divendres). Vam començar per decidir com hauríem de presentar les activitats del projecte i quins serien els criteris d’avaluació. Com haurien de lliurar les activitats proposades? Com s’avaluaria el projecte?

Els vaig proposar que ho podrien fer mitjançant una carpeta d’aprenentatge o e-portfolio. Jo havia presuposat que ja havien treballat amb aquest format, doncs són alumnes de quart d’ESO i sé que a diferents cursos de primer, segon i tercer ja han practicat amb aquest format. Però quina seria la meva sorpresa quan em van comentar que mai ho havien fet servit.

Aleshores vam haver de restructurar el que hi havia programat per aquesta sessió i vam començar fent una introducció de la carpeta d’aprenentatge: què era, per a què serveix, com es pot estructurar, com es fa servir…

En un principi, els va hi va costar començar, doncs van haver d’utilitzar l’aplicació de Google Sites i no l’havien fet servir mai. Però de seguida ja ho van entendre i semblava que ja ho sabien fer de tota la vida.

Un cop feta la introducció sobre la carpeta d’aprenentatge o e-portfolio, van continuar  treballant en el projecte pròpiament dit. Utilitzaran la següent plantilla per la realització de la carpeta d’aprenentage o e-portfolio:

c.a

Industrial Revolution Portfolio

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *