No s’hi pot penjar més imatges:
“Heu omplert la quota d’allotjament (70 Mb)”
No s’hi pot penjar més imatges:
“Heu omplert la quota d’allotjament (70 Mb)”
Com he vist que a molts us ha fet gràcia la comparativa dels gratacels us passo aquesta altra.
Potser aquest està més actualitzat.
Ja, ja, ja…
Bé, li posaré un final bonic…però encara no s’ha havia descobert tot Austràlia.
[slideshare id=11393472&doc=neu2012lli-120202164201-phpapp01]
[slideshare id=11282510&doc=vidresimiralls-120126151821-phpapp02]
Recull d’imatges que he trobat.
Si en veieu més us agrairé la informació. Gràcies
Als anys 70, la ciutat de NY està immersa en una de les seves pitjors crisis, amb alts índex d’atur, èxode de població i falta de turisme.
El 1977, el Departament de Comerç de NY contractà al estudi Wells Rich Greene per a que proposara una campanya de Màrqueting que ajudara a revertir la situació. I l’estudi convocà al dissenyador Milton Glaser per treballar a la campanya.
Aquest bon home no va tenir millor idea que proposar un logotip de campanya, amb la idea de mostrar simplesa, facilitat de lectura i universalitat.
“ Los razonamientos se hacen a partir de conceptos , los conceptos se forman a partir de imàgenes i las imágenes provienen de percepciones sensoriales.”
Hubert Reeves
“Ningún ser humano llega a liberarse de la tensión suscitada por el encuentro de la realidad exterior con la realidad interior. La aceptación progresiva de la realidad es una tarea sin fin.”
Winicott.
“La belleza es en primer lugar, una experiencia intima entre el yo i el universo. La especificación del camino a seguir niega cualquier dimensión lúdica. No es portadora de “ningún valor añadido”.
Hubert Reeves.
“El hombre en su totalidad , en definitiva, debe habituarse a no habituarse nunca, debe reconocer en lo mutable, en la revisión de los esquemas , en la dinámica de un replanteamiento continuo de los modos de ser en el mundo y de ver el mundo, nuestra condición normal y privilegiada.”
Definición de arte de Umberto Eco.
“Habituar a un público a no adquirir hábitos, habituarse a la sucesión a no descansar nunca en un modelo adquirido.”
Umberto Eco.
“Hay que estar abierto a las situaciones imprevistas que inevitablemente van a sufrir, lo que aumenta la capacidad de comprensión. Unos objetivos flexibles , no adhiriéndose de forma rígida a los planes previos, proporcionan mayores probabilidades de alcanzar algo de valor.”
Eisner