SORTIDA DELS ALUMNES DE 5è AL MUSEU D’HISTÒRIA DE CATALUNYA

El proper divendres 24 de març els nens i les nenes de 5è anirem a visitar el Museu d’Història de Catalunya.
Per aquest motiu, adjuntem el document que s’ha d’omplir i retornar a les tutores, juntament amb el resguard del pagament de l’excursió.
No oblideu que la data límit per donar-ho és el 06-03-17.

Moltes gràcies!!

carta-museu-dhistoria-2017

TEATRE EN ANGLÈS

Els alumnes de 5è i 6è van anar ahir dimecres al centre d’iniciatives culturals, just damunt de la biblioteca Municipal a veure una representació teatral en anglès titulada “Journey to the centre of the Earth”, basada en el llibre de Julio Verne.
Anteriorment a classe havíem estudiat la cançó, i el vocabulari per tal d’entendre i comprendre’n millor l’obra.

L’obra realitzada per una actriu nativa, ens va permetre descobrir el perquè es donen els tsunamis, els volcans i el terratrèmols. Va ser una història divertida i interactiva, on els alumnes van participar activament.

A continuació us deixem amb unes imatges de l’obra.

[youtube]https://youtu.be/zgBlTE54rSo[/youtube]

ECOHOUSE

Els alumnes de 6è van estar estudiant el reciclatge i  l’estalvi energètic dintre de l’àrea de science, al llarg del trimestre passat.
Posteriorment per parelles van realitzar la construcció i el disseny d’una casa ecològica que van presentar oralment a la resta de la classe.

El procés va ser llarg i laboriós i els resultats obtinguts van ser excel·lents. Felicitem la gran creativitat i imaginació d’aquests alumnes que van dipositar molts esforços en la tasca feta. Seguiu així!

Aquí us deixem amb unes imatges de les ecohouse.

[youtube]https://youtu.be/DWnGGAzRBJo[/youtube]

Science: ECOSYSTEMS

Els alumnes de 5è van estar treballant els ecosistemes a l’àrea de science durant el 1r trimestre.

Van elaborar amb plastilina la representació de diferents ecosistemes. Per parelles havia de triar lliurement l’ecosistema, posteriorment havien d’etiquetar en anglès les parts i després exposar-ho oralment a la resta d’alumnes.

L’exposició oral havia d’anar acompanyada d’una cadena alimentaria d’acord amb l’ecosistema triat.

Van fer un excel·lent treball i els volem felicitar a tots per l’esforç i dedicació realitzats. A continuació us deixem amb unes imatges.

[youtube]https://youtu.be/3UcCGZpKW1o[/youtube]