Arxiu diari: 16 gener 2017

Treballem en xarxa al Poblenou

Aquest matí han vingut  un grup d’alumnes de l’Institut Front Marítim a treballar amb els alumnes de sisè.

La feina que hem portat  a terme al llarg del matí ha estat relacionada amb la tràgica situació actual de moltes persones que fugen de la guerra. El grup d’alumnes de 3r d’ESO del Front Marítim i els alumnes de sisè estan preparant una exposició sobre la temàtica.

Ha estat un matí molt profitós i molt diferent. Tenim ganes de la pròxima visita dels companys de l’Institut!

Aquí podeu veure fotografies de la jornada, tots ells treballant de valent!!

FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

Al llarg d’aquestes vacances de Nadal , una de les feines que teníem tots els alumnes de Cicle Superior ,tant de 5è com de 6è , era fer una bona FOTOGRAFIA MATEMÀTICA. Hem fet molt bé la feina i ara arriba el moment del concurs…

Les tenim totes molt ben exposades perquè mestres, companys, monitors etc ….

Ara tothom a votar!!! i escollir les millors fotografies matemàtiques de cada curs!!!

Hi haurà tres premis matemàtics per cada curs de Cicle Superior