PLÀSTICA+RECICLATGE+PLANTES= BON REGAL

Seguint amb el treball PLÀSTICA utilitzant materials de RECICLATGE mireu quins testos més macos ens han quedat. Només hem necessitat uns CD vells i ampolles de refresc de 2 litres.
Hem plantat diferents cactàcies ja que no necessiten molta aigua.

9 pensaments sobre “PLÀSTICA+RECICLATGE+PLANTES= BON REGAL

1. m´ha agradat fer això, bé això i tot el que hem treballat tot el curs i gràcies també al nostre practicant Jordi que ens ha ajudat molt. També espero que no s´acabi el curs per poder fer coses molt maques

2. si us plau que no s´acabi mai el curs Isa i gràcies per fer tantes coses per nosaltres,a més a més m´ha agradat fer aixô de plàstica i tota la resta que hem fet . Sabeu quina es la meva part del curs preferida? tot .

3. espero que mai arribi el dia 10 y el 21 m´ho he passat molt be y vull estar amb els meus amics:gerard,marc,eric etc… y vull notar sempre aquest treball en equip entre tots els meus companys y per aixo vull dir que plastica méncanta y m´ha encantat tota la meva vida del cole gracies per tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Ooooooo que boniiiiiiiiics us han quedat !!!!! No esperava menys dels meus nens i nenes de 5è !!! Ara a veure què us creix aquí. Ens veurem dintre de molt poquet. Una abraçada !!

5. m’agradat molt això que hem fet però, a la meva planta se li estan caien les fulles

6. M’agradat exactament tot pero a medida de que vaig creixent no podre ver cosas tan chules com aquestes grácies escola y no en puc queijar de tenir la millor escola del mon i grácies per tot
    i isa si vols miraré el blog cada dia