MATERIAL TIC

JOCS D’ESTIMULACIÓ PRECOÇ

Recull d’activitats per l’estimulació precoç amb TAC.

QUADERNS VIRTUALS

LLENGUA
TABALET: Conte d’en Tabalet amb activitats de comprensió lectora.
MATEMÀTIQUES

CACERES DEL TRESOR

A continuació hi ha una llista de caseres del tresor disponibles a la web:

Aprèn amb el Barça.

Parlem-ne. Àrea de tutoria adreçada a l’alumnat d’educació infantil, de cicle inicial de primària, de necessitats educatives especials i de l’escola inclusiva.

Els sentits. Àrea de coneixement del medi natural adreçada a l’alumnat del cicle mitjà de primària, de necessitats educatives especials i de l’escola inclusiva.

JCLIC

-Consciència Fonològica: Exercicis sobre Paraules Bessones

– Conjunt de recursos per a l’atenció a la diversitat en una escola inclusiva. Aquesta pàgina està realitzada per Margarida Fortuny.

Oposicions fonològiques R-L-D.

Programa d’enrequiment mental

WEBQUEST.

–  Diversita’t i estereotipa’t: Aquesta activitat va destinada als alumnes de secundària. Ha estat confeccionada juntament amb dos companyes, amb les quals compateixo classes a la UOC.

Per Sant Jordi llegim i investiguem!!!. Aquesta webquest va destinada als alumnes de cicle superior. L’objectiu d’aquesta webquest es treballar el gust per la lectura, a partir de la investigació de la nostra escriptora invitada a l’escola: Laura Mur; a més de potenciar l’aprenentatge cooperatiu.

ALTRES.

Aventura’t amb l’ortografia és un material interactiu elaborat amb JClic per a la pràctica de l’ortografia adreçada a nens i nenes d’educació primària. Està pensat perquè els exercicis d’ortografia es puguin realitzar tant des de casa com a l’escola. Són exercicis graduats per grau de dificultat que atenen els diferents ritmes d’aprenentatge de cada nen i nena.

Flic

Construeix les frases. Es pot treballar amb català i amb castellà.

– Segueix la sèrie. Activitat de matemàtiques per treballa la sèrie numèrica.

Activitats de matemàtiques. Conjunt d’activitats pensades per poder entendre conceptes matemàtics, per poder estudiar i per avaluar-te.

Activitats de llengua. Activitats diverses per desenvolupar  l’agilitat lectora i el llenguatge.

UNA MICA DE TOT

Sebran i Minisebran : Són dos programes molt atractius pels nens: formats gràfics grans i amb alt contrast (fons en negre, colors vius per les imatges i lletres en color blanc), músiques i efectes sonors agradables. Els tipus de formats gràfics els fan adients també per l’alumnat amb deficiència visual. A més, permeten seleccionar entre diferents idiomes, entre ells el català.