NOTES D’EDUCACIÓ

El programa 30 minuts de TV3 ens ha ofert un documental sobre dos sistemes educatius que els han portat a l’èxit acadèmic, es tracta del sistema educatiu de Nova Yok i el de Finlàndia.

Feu clic aquí, donem-hi un cop d’ull i reflexionem sobre el nostre sistema actual.

TEMES PSY: Informació sobre els diferents trastorns que afectaran l’aprenentatge dels nostres alumnes

He realitzat la descoberta d’un bloc informatiu amb articles referits a trastorns: TDA-H, autisme, retard mental, dislèxia, trastorns del desenvolupament, trastorn del llenguatge i altes capacitats.

M’ha semblat força interessant ja que ens apropa la realitat dels alumnes amb aquests trastorns.

Per més inforamció cliqueu a l’enllaç: http://blocs.xtec.cat/olgaventosa/

Tècniques de lectura ràpida.

Pàgina web que ens mostra diferents tècniques per millorar la lectura. Ens explica la importància de llegir ràpidament i amb la comprensió adequada, el procés de lectura (moviments oculats, etc.),  consells per adquirir més velocitat, etc.

LA CASTANYADA

Amb l’arribada de la tardor arriba la festa de la castanyada. Si cliqueu a la imatge trobareu un recull de recursos i materials per treballar aquesta festa tradicional a l’escola.

Aquest bloc és un espai personal de recursos, experiències, materials, etc. que utilitzo en la meva pràctica docent.