CANTATA: Els timbalers

Ahir va ser el gran dia pels nens i nenes de sisè. Juntament amb moltes altres escoles de la ciutat vam estrenar l’obra “Els Timbalers” a l’Auditori Enric Granados.
Aquesta cantata ha estat creada per a la ocasió i està composada per Gerard Valverde i amb text de Roser Ros.
Enguany, un any més repetirem la cantata un dels centres Aspros de Lleida, ben aviat us direm com.
Des de l’escola volem agrair la implicació de totes les escoles participants i de l’orquestra simfònica de Lleida, però molt especialment a la nostre directora Dolors Ricart, que ha estat en tot moment al peu del canó i amb nosaltres.
Aquestes són els nostres IMPRESSIONS I SENSACIONS:

I un recull fotogràfic.

Un comentari a “CANTATA: Els timbalers

1. M’ho vaig passar molt be.
    Als assajos no acabava de quedar be però quan van vindre els pares ens va sortir superrequetebeee.