Cantata: HAMELIN

Ahir, els nens i nenes de CS vam anar a fer una actuació a fora de la nostra escola en un lloc ben curiós.

Vam anar al centre Ciutat Campus d’ASPROS, ubicat a Cappont, per oferir-los un treball que durant més d’un trimestre hem estat treballant tot el Cicle Superior: la cantata HAMELÍN.

Aquesta cantata, composada per Ramon Andreu i amb lletra de Felip Gallart, l’hem estat treballant per poder-la cantar a l’Auditori Enric Granados amb bona part de les escoles de Lleida. A la fi, aquesta actuació es va limitar als nens i nenes de sisè però, com que vam ser tot el cicle els qui vam fer l’esforç immens de treballar-la, vam buscar un “bolo” per poder-la anar a oferir a algun lloc de la nostra ciutat, del nostre entorn més proper. I també volíem que fos una actuació que ens aportés alguna cosa i així va ser.

Amb nosaltres van venir la Jos i la Sònia per fer de narradores de la cantata. Des d’aquí agrair la seva col·laboració brillant.
A més a més després de l’actuació la gent d’ASPROS ens va convidar a un refrigeri i ens van donar uns detalls.

Des d’aquí volem agrair al centre “Ciutat Campus” la seva rebuda i l’obrir-nos les portes per poder compartir una estona i veure una altra realitat de vegades ben desconeguda per nosaltres.

Us deixem un recull de fotos del matí.