US PRESENTEM LA INTERPRETACIÓ A QUATRE RITMES (BLANCA, NEGRA, CORXERA I SEMICORXERA)- DE LENT A RÀPID, D’AQUESTA CANÇÓ.
ELS PANDEROS FEM EL RITME DE BLANCA, LES CAIXES XINESES EL DE NEGRA, ELS CRÒTALS EL DE CORXERA I ELS TRIANGLES EL DE SEMICORXERA.
EL RESULTAT AQUEST:
Arxiu per dia: 31 març 2017
RITME I MOVIMENT.
Els nens i nenes més menuts de l’escola, ja sabem discriminar el ritme de blanca (lent), el de negra i el de corxera(ràpid).
Segons com sona el pandero sabem que qui es desplaça són uns gegants, o bé uns senyors i senyores o bé uns pollets.
El resultat és aquest:
QUALITATS DEL SO: fort i fluix
Durant aquest trimestre hem estat treballant el fort i el fluix, aquestes són un parell d’activitats mostra-resum del què hem estat fent.
AUDICIÓ: Piano màgic
EL PETIT PIANO ES LA HISTÒRIA DEL COMPOSITOR ENRIC GRANADOS AMB EL PIANO. ELS INTRUMENTS SÓN LA FLAUTA, EL PIANO I EL VIOLI . AL TEATRE HI SORTIEN 2 TITELLES.
ERA DIVERTIT PERÒ EL FINAL DE LA HISTORIA DE L’ENRIC ERA MOLT TRISTA.
JOANA I IU
IMRESSIONS I COSES QUE HEM APRÈS:
– Em va sorprendre que l’Enric Granados toqués tan bé des de tan petit. (Joan)
– Em va agradar molt la seva música (Marta)
– Em va sorprendre que hi hagués música en directe i que sonés tan bé (Aitor)
– Vaig trobar divertida l’escena de la bicicleta (Martí)
MOVIMENT: Compàs binari
AQUESTA ACTIVITAT L’HEM FET AMB UNA CANÇÓ MOLT BONICA .TENIM UNA PILOTA A LES MANS i BOTEM LA PILOTA AL MATEIX RITME. PRIMER HO FEM COM SI TINGUÉSSIM LA PILOTA.
EL GERARD ENS DONAVA UNA PILOTA SI HO FÈIEM BÉ.
HO HEM PRACTICAT MOLTS DIES AMB EL GERARD.
ARA JA ENS SURT BÉ. ENS HA AGRADAT MOLT.
JULIA I NIL