US PRESENTEM LA INTERPRETACIÓ A QUATRE RITMES (BLANCA, NEGRA, CORXERA I SEMICORXERA)- DE LENT A RÀPID, D’AQUESTA CANÇÓ.
ELS PANDEROS FEM EL RITME DE BLANCA, LES CAIXES XINESES EL DE NEGRA, ELS CRÒTALS EL DE CORXERA I ELS TRIANGLES EL DE SEMICORXERA.
EL RESULTAT AQUEST:
Arxiu mensual: març 2017
RITME I MOVIMENT.
Els nens i nenes més menuts de l’escola, ja sabem discriminar el ritme de blanca (lent), el de negra i el de corxera(ràpid).
Segons com sona el pandero sabem que qui es desplaça són uns gegants, o bé uns senyors i senyores o bé uns pollets.
El resultat és aquest:
QUALITATS DEL SO: fort i fluix
Durant aquest trimestre hem estat treballant el fort i el fluix, aquestes són un parell d’activitats mostra-resum del què hem estat fent.
AUDICIÓ: Piano màgic
EL PETIT PIANO ES LA HISTÒRIA DEL COMPOSITOR ENRIC GRANADOS AMB EL PIANO. ELS INTRUMENTS SÓN LA FLAUTA, EL PIANO I EL VIOLI . AL TEATRE HI SORTIEN 2 TITELLES.
ERA DIVERTIT PERÒ EL FINAL DE LA HISTORIA DE L’ENRIC ERA MOLT TRISTA.
JOANA I IU
IMRESSIONS I COSES QUE HEM APRÈS:
– Em va sorprendre que l’Enric Granados toqués tan bé des de tan petit. (Joan)
– Em va agradar molt la seva música (Marta)
– Em va sorprendre que hi hagués música en directe i que sonés tan bé (Aitor)
– Vaig trobar divertida l’escena de la bicicleta (Martí)
MOVIMENT: Compàs binari
AQUESTA ACTIVITAT L’HEM FET AMB UNA CANÇÓ MOLT BONICA .TENIM UNA PILOTA A LES MANS i BOTEM LA PILOTA AL MATEIX RITME. PRIMER HO FEM COM SI TINGUÉSSIM LA PILOTA.
EL GERARD ENS DONAVA UNA PILOTA SI HO FÈIEM BÉ.
HO HEM PRACTICAT MOLTS DIES AMB EL GERARD.
ARA JA ENS SURT BÉ. ENS HA AGRADAT MOLT.
JULIA I NIL
CANÇÓ: Els colors
Aquesta potser serà la nostra última cançó d’aquest trimestre.
De cara al segon trimestre treballarem uns continguts de qualitats del so amb els quals utilitzarem aquesta cançó que ja ens hem après i que hem versionat una mica a a la nostra manera.
El resultat aquest.
ROIG:
GROC:
BLAU:
MOVIMENT: Febrer a l’inrevés.
Amb aquesta cançó de carnestoltes ens hem inventat aquests moviments.
ELS MOVIMENTS EREN MOLT DIVERTITS COM ARA
L‘SPIDERMAN, EL PRÍNCEP BEN-PLANTAT,
EL PIRATA, EL MARINER I MOLTS MOLTS MÉS.
AL COMENÇAMENT ENS COSTAVA BASTANT.
DESPRÈS D’ENTRENAR MOLT ENS VA SORTIR MOLT BÉ.
A MI , EL PAU C, EL QUE EM VA AGRADAR MÉS
VA SER L’SPIDERMAN.
A MI LA LAIA, EL QUE EM VA AGRADAR MÉS VA
SER LA PRINCESA.
PAU C I LAIA
INSTRUMENTACIÓ: Laboratori sonor amb la cançó Baloo Baleerie
Properament l’equip de redacció del CS us escriurà aquesta entrada!!!
De moment les creacions espectaculars dels nens i nenes de 5è!!!
DRAMATITZACIÓ: El tren
Entre d’altres coses, aquests dies hem estat treballant el ràpid, el lent… i una dramatització que ens ha ajudat a fer aquest treball ha estat aquesta.
CANÇÓ: Si tu et vols divertir
Aquesta ha estat una cançó que amb l’excusa del carnestoltes vam començar a cantar i ara us mostrem el resultat.