Amb la 5a simfonia de Beethoven hem imitat allò tant complicat que les directores i directors d’orquestra fan: DIRIGIR!!!! I ho hem fet així de bé!!!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LH5czk193g0[/youtube]
Amb la 5a simfonia de Beethoven hem imitat allò tant complicat que les directores i directors d’orquestra fan: DIRIGIR!!!! I ho hem fet així de bé!!!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LH5czk193g0[/youtube]
A partir d’una cançó que parla d’un elefant, hem inventat una dramatització mimada de la cançó. El resultat és aquest:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=s9DLDTLtmI4[/youtube]
Enguany estem preparant aquesta sessió de relaxament per poder ajudar als companys d’etapa quan fem música internivells. A nosaltres ens surt així de bé i ens encanta!!!!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=n7OWmGshmz4[/youtube]
Aquesta és una cançó que vam començar a treballa el curs passat. Aquest curs l’hem complicat, ara en lloc de córrer quan la llebreta s’escapa el que fem es desplaçar-nos com els gegants, els pollets o els senyors segons com el Gerard toca l’acompanyament de la frase B.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pLY18LvV-XE[/youtube]
Aquesta és la cançó de tardor que els nens i nenes de P5 hem aprés enguany. Ens ho hem passat molt bé cantant-la.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pcGNiNTZcLU[/youtube]
Aquesta és la cançó que enguany, els nens i nenes de la classe dels dinosaures utilitzem com a rutina abans d’entrar. Aviat la farem dansada, però de moment us deixem amb aquest començament de classe.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QkrUDSr2-28[/youtube]
Durant aquest trimestre anem treballant, dins de l’aula de música, cançons, audicions i dramatitzacions vinculades amb el món marí i els peixos.
Aquesta és una de les audicions que hem fet a l’estona de música.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qCx7y5QL3Vg[/youtube]
En aquest fragment de vídeo podeu veure quina és la nostra cançó de rutina a més a més d’escoltar una de les canons que hem aprés de tardor, l’esquirol.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rey2jwwfUjU[/youtube]
El que hem fet en aquesta cançó de temàtica castanyera, és reconèixer les dues frases de la cançó.
A la frase A hem intentat reproduir el ritme de la música (amb claves) i a la frase B ballar lliurement per l’espai.
El resultat ha estat aquest:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=U8K6ulLeuJc[/youtube]
Aquesta és una activitat que hem realitzat per treballar el silenci d’un instrument tant sonor com és el cascavell.